Adversity Often Leads To Prosperity

Adversity Often Leads To Prosperity

نیمه

سلام امروز نیمه ی مهرماهه 90 هستش. چند وقتی نتونستم بیام آخه یه کاری پیدا کردم و جایی مشغول به کار شدم بدک نیست یکم اذیت میشم ولی خب از بیکاری بهتره البته الان کلاسامم شروع شدن و هم کار میکنم هم درس میخونم خوبه دوت دارم اینجوری سختی بکشم یکمی. این کاری که انجام میدم هیچ ربطی به مدرک تحصیلیم و این همه جون کندنم تا کارشناسی ارشد نداره ولی خب من عاشق کسب تجربه هستم. چرا هنوز کسی پیدا نشده بیاد تو این وبلاگ و اونم آر پی باشه یه آرپی موفق و با اراده که از صحبت کردن باهاش و خوندن مطالبش حسابی روحیه بگیرم و بفهمم که تنها نیستم. من با این آمار بازدید پایین و تعداد پایین نظرات بازم خیلی پررو هستم که میام مطلب جدید تو وبلاگ میزارم. من خاطرات خیلی خیلی زیادی تو زندگیم داشتم و دارم خاطرات خوب و بد همه رنگ ولی نمیدونم از کدوم شروع کنم واسه تعریف کردن آخه تا تو وبلاگ کسی نباشه من خاطراتم رو واسه کی بگم؟ من سعی میکنم بازم بیام و مطلب بزارم تو وبلاگ تورو خدا هر جا هستید بیاید زودتر همدیگه رو پیدا کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: کورش کریمی ׀ تاریخ: پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:دلنوشته ها,آرپی,درمان آرپی,درمان آر-پی,درباره ی آرپی,آر-پی,رتینیت پیگمنتوزا,رتینیتیس پیگمنتوزا,retinitis pigmentosa,rp,retinitis pigmentosa, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام... به وبلاگ من خوش آمدید. من کورش هستم امیدوارم همه به آرزوهاشون برسن و همه چی روبراه باشه...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , goodnight.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM